STUDY GROUP FRIEND'S

Friday 8 March 2013

Hendry Gurney Mengubah Persepsi Kami

Assalamualaikum.. Hai readers... Pada 7.3.2013 adalah hari paling bahagia, paling best, paling bersejarah buat kami student Bachelor Of Psycology. Kami buat program kat Hendry Gurney, Telok Mas, Melaka. Sangat2 best...

Pengalaman kami sebelum nak masuk sekolah tu, macam2 terfikir.. Sampai di antara kami ade yang tak dapat nak tidur malam fikir keadaan program dengan budak2 sekolah Hendry Gurney.. Takut pun ade. Siap baca doa keselamatan diri time nak masuk kawasan tu, Tapi sebenarnya jangkaan kami dan anda2 semua salah. Mereka sangat baik, sangat berdisplin...  Sangat happening, Bagi kerjasama yang baik. saya rasa tak percaya yang kami sudah masuk ke kawasan sekolah Hendry Gurney..

Nak masuk tu biasa la, ada undang2. kami tidak di benarkan bawa masuk HP, kamera, dan bag. Just bawak yang diperlukan je.. 1st masuk, kitorang tengok tayangan video, penerangan, macam2 la syarat dorang bagi. Untuk langkah berhati2. So, kami dengan patuhnya mengikut arahan tersebut.. heheheeh~~

Tapi, sebenarnya terasa macam sebentar perjumpaan kami, enjoy, happening, dah macam adik2 saya.. saya ade seorang adik. Tapi bila duduk dalam lingkungan mereka, saya rasa macam adik2 saya. Saya harap, adik2 belajar rajin2.. mesti berjaya dari saya. Semoga berjumpa lagi... Bila nak berpisah, tak sangka air mata saya jatuh jugak.. sebab terasa mereka sangat bagus dari saya... Melihat air mata mereka, saya rasa sebak, sebab saya dah mula sayang mereka macam adik2 saya.

So jangan terkejut kalau mereka ni adalah dikalangan mereka yang berjaya. jangan judge mereka, jangan sisihkan mereka.. mereka juga insan yang memerlukan kekuatan dan semangat dari kita.. sokong mereka ye.

ADIK2, BELAJAR RAJIN2 YE,, KAKAK2 DAN ABANG2 DOAKAN YANG TERBAIK DAN PALING TERBAIK UNTUK ADIK.. 

P/S : group CIk Iman group 1, adik2 dah pilih nama group "FIsabilillah" ^_^V

No comments: