STUDY GROUP FRIEND'S

Monday 17 February 2014

Miss the moment


Assalamualaikum.. Hai readers... Rindunyer nak hupdate blog. Maklumlah,, buzy memanjang. Then assingment kene siapkan, presentation pulak belambak.. Belambak ke??? ewahh.. Lagi2 dengan cuaca pans tak hujan2 sebulan ni.. Atcually area KUalaa Sg Baru je kot tak hujan, area Melaka bandaraya ade la sikit terasa gerimis.. Saya pula, demam T___T dari hari jumaat, sampai la hari ahad pagi tu baru okey.. Alhamdulillah... tekak je masih membengkak. akibat tak minum air masak banyak. Tapi demam2 cenggini pun still happy bersama si DIA yang tersayang... entah kenapa happy semacam je.. Suka sangat2, lama dah tak ketawa, happy macam tu.. miss the moment~ tQ so much layan kerenah saya. sampai saya buat rampasan terhadap hp awak.. lalala~ saya suka nak pakai no awak.. so, jangan di tanya, kenapa saya nak pakai no awak. Of course la ade peristiwa2 tertentu.. lalalal~ Anyway, saya akan tunggu awak, sampai awak balik sini dengan selamat.. Insyallah... Ameen~

No comments: