STUDY GROUP FRIEND'S

Saturday 11 October 2014

Colours Of LIFE..

Assalamualaiku,.. Hi everyone.. Last year ni memang kami student Bachelor Of Psychology last sem, akan pulun semua benda,,.. Mana nak exam, mana nak thesis... Nak siapkan thesis, Nak hantar thesis kat penyelia.. Nak Viva lagi... Nak rest kepala hotak, nak tido banyak2.. nak rehat 24 jam.. ahaksss... Nanti dah praktikal... Memang takde dah nak tido memanjang macam time study ni... Doakan okey saya sucsess selalu.. 

Kepada yang suka stalk saya, tak kisah la kat fesbuk ke, twitter ke, instagram, wassup, wechat.. dan sebagainya..  tQ so much. kerana awak la saya suka nak amek tau hal orang, bukak mata sikit hal orang. hehe...  tQ okey sebab kenal saya, nak tau saya macam mana. Cuma saya minta Doakan kebahaagiaan saya.. kejayaan saya ye.. dah la.. jangan amek tau hal orang lagi na... Saya pun buzy dengan semua benda, awak mesti buzy dengan anak, cerita gosip dari kawan baik.. atc.... 

So, jeng, jeng, jeng... Inilah hidup saya.. My life is filled with colorful rainbow ... Family, kawan2, sahabat handai... And the most important, Abg Ikhsan always with me, time susah dan senang saya.. Dan kamu yang sentiasa stalk saya.. (please jangan jadi batu api ye... :) ) 

No comments: