STUDY GROUP FRIEND'S

Thursday 15 March 2012

malam "Generasi Ummah Rabbani"

entry ni saje update... sebab jumpa Devotees... eh, Ahmad Shahiran... hihi... kali ni cik iman nak bagi tau, "style rambut dia dah lain.. skema giler... " jangan marah tuan rambut... hihihi~~ ramai yang hadir.. sampai tiket terpaksa di keluarkan lagi... rasanya 700 tiket di jual untuk masuk audit ni..

with my friend Ahmad Shahiran... gila excited jumpa dia dari jumpa Devotees.. hihihi
to shah : tq sebab amek gambar, bagi tau kat saya, devotees kat audit... saya berjaya merealisasikan impian adik saya yang tercinta... kan adik???? haaahahah

halim and my sis cik farha hairudin
tak sangkaa halim kenal saya... eh, saya kan Iman nasuha... fames makkk... hihihi

dalam auditorium pujangga..

atcually, nak bagi tau, malam tu macam comel je cik iman ni... hihihi

cik iman with muhammad and syauqi kasim





No comments: