STUDY GROUP FRIEND'S

Thursday, 15 March 2012

OMBAK RINDU DIBADAI MAKSIAT

salam alaik... lama kan cik iman tak update blog??? minggu ni banyak sangat program.. busy sangat2.. tuhan je tau.. macam tak cukup tidur je.. dengan assingment cik iman... dengan presentation yang banyak.. minggu ni la minggu presentation... huhuhuh...~ bersedia je la... tiap kali nak join program je, tiap kali tu la... tak dapat ikut.. kalu ni memang cik iman balas dendam sebab tak dapat ikut.. kali ni tuhan izinkan cik iman ikut gak program.. hihihi~~ ADA BERANI KE JOIN??? " OMBAK RINDU DIBADAI MAKSIAT" serius, full auditorium pujangga.. ramai yang datang... "akademik laut" ade, "kolej Komuniti" ade, UITM pun ade.. cik iman dapat duk tepi2 je... kesian kan??? takpe la... dapat jugak tengok..

macam nak tengok wayang pulak masuk auditorium pujangga ni... hihi



penceramah terhebat, ustaz zaidi.. penceramah paling romantik... penulis novel "syabab musafir kasih" ustazah fatimah syarha mohd. nordin dan suami, Dr. farhan hadi.... 

no cabutan bertuah, macam tak "bertuah" je... huhu 369

full... KUIM, Kolej Komuniti, UITM, ALAM... 

eh, kenapa comel sangat malam ni???? OOOo.. tuan blog la... patut la comey semacam jek... hihihih



2 comments:

faizulosman said...

ingtkan filem or novel baru...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/03/al-kisah-temasya-gemilang-kolej-keris.html

iman nasuha said...

hihihii.... thanks na...