STUDY GROUP FRIEND'S

Friday 10 August 2012

wajah ceria adik2 saya

assalamualaikum... hai readers.. rasa cik Iman, ini adalah entry ke-2,untuk bulan ogos ni.. mana tau lepas ni tak dapat menikmati puasa dengan adik2 yang cik iman sayang.. 
pejam celik.. bukak katup mata, dah tinggal 9 hari je lagi ummat islam nak sambut Hari Raya Aidil Fitri.. so, ramai2 kejar Lailatul Qadar (pesanan khas buat Cik Iman yang selalu leka.. )
picture saje2 untuk di tatap...
tak sabar nak tunggu buka puasa

 
buzy anak dara 2 orang ni..


 





adik saya yang encem.. ^^V

rai tengah buzy bagi makanan kot.. 

baby girl


adik saya 2 orang ni tak habis2.. :)




                                   

 





kak nas oder bihun tomyam..

 

 

awek cun.. pramugari melaka.. best giler jumpa pramugari ni.. 

 
peace yawww~~

time ni Azrul dah termakan.. lalala~~

 
pedas ye Wan?? tula.. makan pedas2..

 

budak yang perasan comel.. 

 
hai.. ini saya... dengan adik saya yang encem~~~

adik2.. jom amek gambar dgn kak iman comel..

awat la candit pic aku tgh makan kek ni?? tau la comel.. hihihik

 
ensemnyer.. tengah cakap pasal agama kot.. ^^V




                            

                                      
tention kekenyangan ye Fairuz?? :)



 

 
suapan yang penuh kasih sayang 
arip ----> amir



manjenyer,,, main suap2 pulak... ^^V


No comments: