STUDY GROUP FRIEND'S

Saturday, 11 October 2014

Harga Blog... Blog ni ada harga ke????

Hai... Assalamualaikum... haaa... korang tau tak.... Blog ni ada harga tau tak... Ada sesetengah blogger cari duit hanya dengan stabilkan trafik blog sahaja... Tapi kite tak pun ,.. suka2 je buat blog.. hehehe.... Teringat pulak time sem 2 study komputer dengan sir... Sir bagitau blog kita ada harga... terkezutzzz jugak... (batak sikit... hahaha... ) Korang pernah terfikir tak blog korang ni berapa harganya.. Menurut Sir yang saya study ni... dia cakap, blog ni kalau bahasa inggeris, mahal... tapi tak tau la kan... bila search balik... ada faktor2 yang menyebabkan blog kita ni berharga dari emas dan permata.... ceeewwaaaahhh... Klik je Pic tuuu...

http://sitevaluecheck.com/

Kite dah cek harga blog kite... Murah nak mampos.. Malas nak layan.. hahaha...

2 comments:

Diya Hanun said...

haha..baru tau ade harga..nak test nanti

Cik Iman said...

hehe,.. ade... try la... :)