STUDY GROUP FRIEND'S

Thursday, 23 February 2012

MACAM JADU LA~~~

sedutan episod malam tadi time tunggu mesin basuh menyanyi...

Cik Iman : " eh, ruby pakai  macam ni, macam jadu la... " (atcually dalam filem "Koi.. Mil Gaya" kot)
Ruby : " kalau ruby jadi jaduu kak suha jadi ape???
Cik Iman : " kalau ruby jadi jadu, akak jadi awek Hitrik Roshan la... ( ade hati.. ) tak kan akak nak jadi Hitrik Roshan pulak... hahahahahah~~

terpengaruh cerita yang dorang nengok. sampai syikin pun jadi mangsa ..

syikin cakap masa tu: "korang tengok ni, muke aku ade ke macam jadu?? TAKDE kan???
Nurul : "bukan muka ko macam jadu, tu ha, BAJU ko besar macam jadu...

Ya Allah, mengarut je budak2 ni...

kalau nak kenal, ni orangnye...  ^_^ ------>>>

                            
nurul, abby, atun, rus, syikin, ruby
huhu.. muka saya takdek


2 comments:

ctk said...

hahaaha....comey2 muke kawan kamu...sume cm jaduuuu...jadu comeyyyy...hehehehe

iman nasuha said...

hahahaha... yg nama kaler merah tu jaduu.. ^_^