STUDY GROUP FRIEND'S

Tuesday 26 March 2013

Ala2 Rancangan "Ini Kisah Ku"

Tiba2 Cik Iman terasa nak hupdate tentang diri CIk Iman, tak tau kenapa.. Datang mood nak create blog letew. kikiki~ ok, cik Iman nak berkenalan2 la dengan korang ye.. ala,.. Korang anggap je macam dalam rancangan "Ini Kisah Ku" bajet #retis jek kan?? hehehe~~ NAK BERKENALAN TAK?? TAKNAK BERKENALAN, DUK DIAM. JANGAN BISING2 K.. :)


1. Saya seorang yang peramah yang melampau. (Bak kata Abg Ikhsan.. )

2. Saya seorang yang suka senyum.. Barulah awet muda macam saya.. hehe~

3. Saya suka nak berkenalan dan berkawan dengan macam2 orang.. tapi yang pelik2 tu,. malas la nak layan, gila nanti jadinya Cik Iman.. kikiki

4. Cik Iman suka bergurau.

5. Saya suka jalan2.. then kalau borak mesti berjalan.

6. Saya sebenarnya kuat perasan.. Tapi don't judge me, Coz saya ni kuat perasan.. lalalala (Anoying kan? ape saya kisah.. (^_^)V

7. Saya suka something difrent daripada orang lain..tak suka sama..

8. Saya tak suka share ape yang saya dapat kecuali ade kaitan darah dengan saya.. lalala

9. Manje kottttt~ sebab tu Abang Ikhsan sayang saya.. (eh yeke?? bek abg ngaku.. lalala~~ )

10. Sape yang kawan dengan saya akan pening kepala, sebab saya banyak cakap, banyak gelak kuat2.. (^_^)V

11. Saya sangat mudah kenal orang, dan sangat mudah nak rapat dengan orang..

12. YANG PALING PENTING SAYA PANTANG SANGAT2 NAMPAK KAMERA.. SUKA NAK AMEK GAMBAR.. TU TAK BOLEH DI PISAHKAN DENGAN SAYA YANG BERNAMA CIK IMAN.. heheheh~~

No comments: