STUDY GROUP FRIEND'S

Friday 29 March 2013

family day at Pantai Biru

Thanks ye kepada yang sudi memaksa saya join family day kat PD masa tu.. hehehe~~ Sangat best. kenangan indah kita bersama.. Macam adik beradik dah. Pantai Biru yang biru airnya.. hehehe... Tiap2 sem, mesti ade je program yang budak2 ni buat.. saya sebagai selaku kakak yang comel. hanya ikut je.. Senyum, tak perlu kata apa2.. Yang baik saya ikut,. Yang tak baik, saya tolak tepi.. Lepas ni bila semua dah habis study, then dah ade kerjaya, dah ada family sendiri, dah tak ada masa nak berkumpul macam ni.. tQ yea.. :)
saya sayang ADIK2 saya...
"B.A Hons Pcycology"



Thanks to Pak CIk Ibrahim sebab sudi curi2 amek gambar saya.. lalala~~ i mean, candit la.. Jangan gosipsss yea...
sorry yea, gambar korang takde.. sebab takde kat saya.. so, sy letak pic saya jek la.. kikiki

No comments: