STUDY GROUP FRIEND'S

Tuesday 13 August 2013

Alhamdulillah, Selesai Sudah Majlis

Hehe.. apesal??? terkejut?? eh2... Selalu lah tu stalk fesbuk ngan twitter kite... Takpe2.. Saya tak marah, saya tak kisah pun.. Suka jugak ade peminat yang suka stalk kite.. hehehe~ Anyway, Alhamdulillah, Syukur kehadirat Illahi, Selesai sudah majlis akad nikah Nurul Hidayah Binti Fauzi pada Syawal ke- 4 (11.8.2013) .. Cantik, ayu, sedap mata memandang..  Sayu je tengok mak pengantin perempuan... Yelah, mana taknye, sedih nak lepaskan satu2nya anak perempuan.. "Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat, hingga ke syurga.. Insyallah... "




Berwalikan bapa

Saya berjanji akan mendidik isteri saya Nurul Hidayah... Ceeehhh~~ (macam tu la ayatnyer.. reka sikit.. hehe~)

Alahai, sweetnyerrr.... (eh, ayah saya... tepi tu je kalau korang kenal... hehe~~)

photographer ; 
Kami sendiri la... hehe

No comments: