STUDY GROUP FRIEND'S

Friday 9 August 2013

" SELAMAT AIDIL FITRI 2013 "

Assalamualaikum... SALAM SYAWAL, EID MUBARAK.. SELAMAT HARI RAYA... alhamdulillah, selesai sudah puasa sebulan.. pejam celik, kejap je bulan puasa... And masuk dah bulan syawal... sob~sob~ sedih la.. hmm.. tahun depan dapat ke, sempat ke nak berpuasa lagi??? Takut tuhan tarik nyawa kita kan?? So, beringat la...

Kepada kawan2 yang msg cik iman, wassup linekakao talk cik iman.. sorry tak balas.. halamak, bajettttt.. hehehe~~ Cik Iman takdek credit.. sava untuk pakwe... errr~~ Kalau sape tweet, saya balas insyallah.. ok fine... 

Di kesempatan ini, Cik Iman nak menyusun 10 jari tangan & 10 jari kaki.. (tambah je) Memohon ampun maaf, dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki cik iman... Mana tau ada yang terasa, terkasar, tersindir, terMAKI, ter segala terr.... Saya mohon ampun maaf... Saya dah try, tapi saya insan biasa je. Yang saya remove dari #fesbuk tu jangan amek hati, tolong like page saya ye " Blog Mama Iman Nasuha". Lagi 1, Halalkan makan minum, ilmu, segala2nya la... dan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin.. Bye2 dari kami sekeluarga..... ^____^

Ikhlas Dari: 
Iman Nasuha, Anak dan Suami yang jauh di mata... ewahhhh~~

copyright Cik farhah Hairudin

2 comments:

Unknown said...

selamat hari raya maaf zahir & batin cik iman..hihihi ^_^

Unknown said...

tq... selamat hari raya... ^_____^