STUDY GROUP FRIEND'S

Saturday 17 August 2013

Sentap Kot

Assalamualaikum, Hi readers... Anyway, terasa macam nak hupdete je entry time2 macam ni... Maklum la, sekarang dah jam 2.12a.m. Time ni time tido, esok nak meneruskan perjalanan ke Melaka, then meneruskan misi menjadi seorang student yang solehah... ewahhh~ hehe~~ Aminn ~~

Apehal la Cik Iman nak sentap ni??? sentap2 ni macam benda sensetif je kan??? Memey sensetif pun bagi saya yang dah berusia tapi masih "Awet Muda"...  Hehehe~ mesti la Cik Iman sentap, tengok la kat fesbuk, twitter, eh, twitter takde la. Nampak sangat menipuyer kalau kat twitter... Sebenarnye Cik Iman sedih, tengok kawan2 cik iman semua dah berpunya... Saya je masih single, tunang tak lagi, kawen lagi la tak, couple tu, entah ye entah tak kan.. Tuhan je tau... Jodoh ni rahsia Allah...

Bayangkan la... semalam jumpa member, anak dah 2, anak dah 3... Baru2 ni, muda2 dah kawen, tunang jangan nak kata la.. Jiran belakang umah je tunang... hehehe~ Alhamdulillah, sampai dah kan jodoh dia... Cuma saya ni tak berani nak istikharah... Tengok pulak kat fesbuk, ha kau, tunggu hari ade, baru dapat baby, mengandung ade... macam2 la... ajar anak tatih2 pun ade... Serius, "Stress".. Mybe, faktor usia.. kadang2 ade orag tanya, bila nak kawen, makan nasi minyak la... alahai... Sabar ye Pakcik, Makcik, kawan2, sedare, sedari... Saya belum sampai jodoh.. Insyallah, makan nasi minyak la korang ye... 


"Selamat Pengantin Baru" Mashitah Yahya and partner Azizul...

Buat tuan punya gambar,  Maaf, aku amek kat fb ko, nak masuk blog ni... 2'2 ni Kawan sekolah cik Iman... Membesar sama2.. ewah... ayat tak nak gempak lagi kan...^___^  Mas, Ingat tak time sekolah dulu ko cakap nak kawen umo bape??? aku kot yang kawen umo 30.. hehehe~~ 

No comments: