STUDY GROUP FRIEND'S

Tuesday 6 September 2011

pengalaman perang Cik Iman

kalau boleh Cik Iman tak nak ade perang2 ni... TAKUT.. terasa macam betul perang je...kalau dalam perang tu aku banyak amalan takpe.. tapi, kalau takde amalan, tu yang paling aku takut... aku nampak semua keadaan dalam perang. kelam kabut, takut. Cik Iman nampak ade tentera yang terkorban akibat bom kat atas bukit tu. fikir diri sendiri, sampai tertinggal adik aku... mana taknya, aku ade sorang adik.. lagipun, adik aku ada atas bukit tu... aku ngat dia tak bergerak lagi, rupa- rupanya dia masih gerak tangan. aku punya la menangis. takut juga aku kalau jadi ape2 kat dia macam ape yang aku nampak masa tu. aku nampak orang nak bom kat bukit yang aku diri. nasib aku sempat mengelak. sempat selamatkan adik aku.. kalau boleh, lepas ni aku taknak dah dalam keadaan perang ni lagi..harap negara aku aman. ameen~~

bangun tidur je Cik Iman terus nangis. macam real perang tu.. tapi ada makna @ mainan tidur akibat ganguan jin dan syaitan?? wallahua'lam..

No comments: