STUDY GROUP FRIEND'S

Tuesday 26 November 2013

Hati siapa yang terdetik hendak membaca???

Assalamualaikum.. hai readers, semoga di rahmati Allah.. Insya Allah.

Rasanya sudah banyak yang dah saya post dan copy dari fb mak abah ammar dan fan page Ahmad Ammar. Banyak pengajaran yang membuatkan saya langsung terfikir, saya adalah hamba Allah dari golongan yang mana??? banyak persoalan yang timbul di fikiran, jauh dari sudut hati, "Ya Allah, engkau ambil satu yang hebat, tapi yang engkau beri yang lain lebih hebat.. "  Terkadang saya terfikir sambil saya membaca di dalam fb mak abah ammar, apakah pejuangaan yang hendak mereka tegakkan dan apakah yang mereka nak dalam hidup ini.. jawapannya mungkin ada yang dah terfikir, dan ada yang belum nak berfikir lg. Saya tak berfikir untuk menulis dalam blog ini dengan terlalu panjang lebar. tapi saya nak bagi tahu kepada korang kat luar sana, " Niat seseorang tu, akan dapat hasil yang setimpal dengan apa yang kita hendak"  tak percaya??? Boleh lihat Mak Abah Ahmad Ammar.. baca di setiap post2 beliau. bukan sahaja baca, tetapi kita terus berfikir. Apakah hikmah di sebalik ini..

Wallahua'lam...

google


No comments: