STUDY GROUP FRIEND'S

Monday 4 November 2013

MAAL HIJRAH 1435

Heloo.. Salam alaik.. Lama rasanya ceq tak berceloteh dalam ni.. Nak borak ape ye?? Al- maklum lah... Lama dah tak updat, ni la gamaknyerr. Haaaa... sekarang kan dah masuk MAAL HIJRAH 1435 hijrah.. Alhamdulillah~ Sattle Cik Iman baca doa akhir tahun dan awal tahun. Korang baca tak?? Jangan tak baca. rugi meh..

Tau tak readers, pada ketika ini buku amalan yanga lama di tutup dan buku amalan baru di buka. So, mulakan penghijrahan.. niat , azam yang baru,. untuk menjadi insan yang cemerlang, terbilang, dan gemilang di sisi Allah Subahanahuwataalla.. Aameen~~


credit: google picture

Azam Cik Iman untuk Maal Hijrah ni,
  • Saya nak jadi seorang insan yang mencuba untuk taat dan patuh kepada perintah Allah.
  • Saya nak try pakai yang menutup aurat.. ( Try pakai jubah.. ^_^ )
  • Saya nak try istikharah dengan berterusan.. ( Insha-Allah )
  • Saya nak jadi insan solehah di sisi keluarga saya dan ehem2.. (abg Ikhsan la. )

2 comments:

✿HusnaZool✿ said...

Husna Bw n singgah follow sini.... Salam maal hijrah juga untuk nasuha.. jemput ke teratak Husna ya..

Unknown said...

TQ HUSNA....