STUDY GROUP FRIEND'S

Wednesday 27 November 2013

Masih dalam Aura

Assalamualaikum.. Kaifahaluk?? Alhamdulillah, Sebenanya sudah lama cik Iman tak share. Serius, semakin usia makin meningkat (still awet muda.. ^_^v ) Banyak yang perlu kita terokai. Kadang2 terasa nak berubah sekelip mata. Tapi siapalah kita di sisi Allah. Kita merancang, tapi Allah yang menentukan. Yang penting. niat kita ikhlas kerana Allah dan ry berubah. Sejujurnya, saya bukanlah seorang yang suka nak menulis panjang lebar, tapi saya suka menulis suka2, santai dan ringkas, tepat pada point yang hendak saya sampaikan. Sebabnya, saya kalau baca blog, tak suka nak baca panjang lebar dan meleret2, nanti saya lost bila membaca. Actually, malas nak baca, tu jadi  bosan.. hehe~~ Niat saya hanya 1 je, biar apa yang saya sampaikan, diterima dan dibaca oleh orang diluar sana, bukanlah khusus pada blogger semata2. Mungkin sebelum ini saya hanya menulis saja2, atau erti kata lain, menulis sekadar ada2. Tapi alhamdulillah, bukan followers yang hendak saya kejarkan. apa yang saya share itu yang hendak saya sampaikan. Sebenarnya yang hendak saya nyatakan, kita semua ni masih dalam aura Ahmad Ammar,. Aura perjuangan. Semoga Aura ini berkekalan sampai bila2. Insyallah, sama2 kita berubah. sama2 kita jadi hamba Allah yang soleh. Amin..

Wallahua'alam..

# Excited sebab dah ada header baru.. sebelum ni oder dengan orang, kali ni usaha nak buat sendiri.. Ape salahnya kita hargai hasil kerja kita kan? :)


No comments: