STUDY GROUP FRIEND'S

Saturday, 5 November 2011

to: MR. hacker

asslamualaikum... hai2 kepada hacker2 sekelian, chop 1 hacker je.. amboi , nakalnyer .. cantik tangan ko ye nak hack Cik iman ni .. gigit kang tangan.. nak marah pun tak boleh, nak sakit hati lagi la... takpe, saya adalah seorang yang baik... ( kot.. ) tak suka marah2... hehe .. kesian kami2 yang tak tau bab2 ni... susah korang nak jumpa orang baik macam saya.. chait.. so, pape hal pon, kalau dah tau saya tak tau, tolong la tunjuk ajar ye.. ape la yang korang tambah kat blog cik iman ni ... macam2 perangai la korang ni... ^_^V

g nuh buang ape yang korang dah masukan... hai ade yang nak kene sekeh ni.. ** toin kepala** kang.. ape2 hal pun sempoi la korang ni... tak buat dajjal dengan Cik Iman.. hehehe~~
"saya tak marah, tapi saya suka" ^_^V

20 comments:

Anonymous said...

hai aiman....cool down....
hehehe.....
redjohn c4 lak ni...hehe

iman nasuha said...

hehe.. takde ape.. ok je... toin kang... macam2 la korang2 ni... buat korban sok kang baru tau..hehe

Anonymous said...

ayo redjohn dah masuk jarum daa...
hehehe~
jge page nie lek lok yee cik iman...

-h4kun4 from c4-

iman nasuha said...

hehe... okey.. takde hal... korang ni tah pape... hehe

Anonymous said...

wow!hehehehehe

-iluvmy pen-

Anonymous said...

kami cool,nk berkawan pon x kisah...hehe...
bosan la...=='

iman nasuha said...

kenapa??? patut la blog saya ni lain macam nampak.. rasa kene hack.. tapi bt tak tau lagi... hehe...

iman nasuha said...

takpe2,, saya suka hacker macam korang... tapi tu la... ase nak sembelih jerk korang2 ni.. hehe

Anonymous said...

xpe nanti suh tunang awk tu pujuk
dany,pujuk nasuha ni...hehehe

iman nasuha said...

haha,,, takde la... korang ni memang best,.. nanti boleh ajar ape yang saya x tau.. lagipun saya tau pakai je.. lain tak tau.. huhuhu

Anonymous said...

hi cik nasuha...sila maafkn kawan saye hakuna tu ye..beliau memang nakal... ^_^

CyberFalconZ C4

iman nasuha said...

hehe.. takpe... saya sporting je.. lagipun biasa la.. mula tadi macam neves gak.. tapi masih d tahap kawalan.. tak gabra.. haha

Anonymous said...

budak2 ni minat kat kau tuh....diorang nak ngorat kau..


#Laruspipixcan (Lrpip C'seven)

iman nasuha said...

minat la,, sbebab saya ka baik... (baik ke?) hehehe

ARC™ said...

bebudak nak tunjuk pandai...camtula

iman nasuha said...

hehe~ nasib dorang ni baik.. tak hilangkn mana2 entry.. just bagi nasihat je... huhuhu

ctk said...

hehehe..baik tul hacker cmtu..peace :D

iman nasuha said...

hacker soleh dan solehah kot... hehehehehe

Anonymous said...

ala, jgan la mrh abg2 hackers kt atas 2...diaorg baik, cma nakal ckit..hehehhee

=gigahackers C4=

iman nasuha said...

hehe.. tak marah la.. ok je... ^^V