STUDY GROUP FRIEND'S

Saturday, 19 November 2011

Hati Cik Iman Nasuha

kadang2 cik iman tak rasa pun .. perasaan ni macam di siat2 je... macam cik iman takde perasaan... Cik Iman perlukan ruang untuk sendiri.... terasa tenang tinggal kat Darul Tuba... Darul Tuba je tempat paling tenang Cik Iman tinggal... ape2 hal pun saya hanya berserah... Tuhan maha adil.... semoga Tuhan tunjuk jalan yang benar... saat menaip entry ni.. Cik Iman terasa pedih sangat.... tiada tempat mahu mengadu... hanya tuhan je yang mengetahui dan maha mendengar.. tiap bait kata yang terlintas terasa perit... dengan harapan, tibanya di Darul Tuba dapat kuatkan semangat Cik Iman untuk terus hidup.. mencari sinar baru dalam kehidupan... *izinkan saya tinggal di sini.. **

6 comments:

cinonex coreyan said...

nape plok ni nyeee :)

iman nasuha said...

xde pape... huhuhu

Aien Zainal said...

y so sad akak..???

Saia Budax Lanun said...

Assalam, Allah memberi dugaan pada setiap hambanya bukannya suka2 tapi ianya berdasarkan Iman seseorang itu... Allah hanyalah sekadar menguji kita adakah kita masih ingat padaNya. hehehe

iman nasuha said...

thanks na... T_T

Yun said...

be strong :)